Retur si Garantii

RETUR

Retur 14 zile de la achizitie

– va rugam sa cititi cu atentie conditiile de retur si sa completati acest FORMULAR

– Fara completarea acestui formular, coletul dvs. nu va fi ridicat de la curier.

– Returul se va trimite prin curierat rapid, fara ramburs.

– Dacă produsele de returnat au fost însoțite de eventuale cadouri, trebuie returnate și acestea.

– Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la primirea returului.

Formular retur

    Costuri transport retur :

    1. Sunt suportate de cumparator – daca acesta renunta la cumparare sau a plasat comanda greșit de catre cumparator.

    2. Sunt suportate de vanzator – daca produsul s-a expediat comanda gresit din vina vanzatorului.

    – Dupa ce produsele au fost acceptate la retur, rambursarea banilor se va face intr-un cont bancar mentionat de client in formular, in termen de 14 zile calendaristice de la receptia produsului.

    – Dreptul de retragere in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie sa se prezinte in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care lau insotit.

    – Daca produsele returnate:

    – au ambalajul deteriorat, fara etichetele si inscriptionarile specifice

    – nu se afla in ambalajul original in care au fost livrate

    – sunt lipsite de accesoriile si componentele originale

    – prezinta urme de montaj, vopsire sau sudura

    Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea cu alt produs sau cu rambursarea contravalorii piesei/pieselor.

    Garanții

    GARANȚIE ACCESORII

    Accesoriile beneficiaza de 1 an garantie. Următoarele tipuri de produse:

    “consumabile” beneficiază de garanție restrânsă pe o perioadă cuprinsă între 1 și 6luni, în funcție de produsul în cauză.

    – De asemenea, produsele cu defecțiuni aparute la montaj vor fi refuzate la garanție.

    – În cazul apariției unor defectiuni în utilizarea produsului în perioada de garanție, se efectuează procedura de constatare urmând dupa caz remedierea. repararea sau înlocuirea produsului.

    – Costurile aferente operatiunii de transport tur-retur service, sunt suportate de către client.

    – Documentele necesare aplicării garanției:

    • Factura fiscală (copie)

    • Bonul fiscal sau factura fiscală

    • Deviz de lucare emis de unitatea de service autorizata pentru produsele ce necesita motaj in service.

    – În cazul în care reclamația este nejustificată, toate cheltuielile de logistică și evaluare vor fi suportate de catre consumator.

    GARANȚIE PIESE DEZMEMBRARI

    – beneficiaza de garantie pe o perioada de 3 luni din momentul facturarii.

    – Categorii de piese care beneficiaza de 3 luni garantie: ambreiaje, arcuri, amortizoare, articulatii planetare, elemente de caroserie, elemente de directie, elemente de frana, semnalizatoare, stopuri, cabluri, pompe, radiatoare, tobe si tevi de esapament, rulmenti, fise de bujii, piese de electromotor si alternator, piese de motor in miscare.

    – Piesele care prezinta in perioada de garantie defecte vor fi inlocuite cu altele sau se va returna contravaloarea achitata la achizitie.

    – ACEASTA POATE FI ANULATA IN URMATOARELE CAZURI:

    • piesa nu a fost cumparata de la Car Store Ro

    • piesa nu a fost montata intr-un atelier de specialitate autorizat de rar sau de producatorul autovehiculului

    • piesa s-a defectat datorita unui montaj incorect sau datorita montarii impreuna cu piese conexe uzate, defecte sau modificate

    • piesa a fost gresit aleasa sau a fost utilizata pentru alt scop decat cel indicat in catalogul producatorului

    • piesa nu a fost identificata correct datorita prezentarii de catre cumparator a unor date eronate sau nu a fost comparata la montaj cu piesa de inlocuit

    • piesa s-a uzat sau deteriorat datorita suprasolicitarii, intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarea reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului autoturismului, atelierul de specialitate care a efectuat montajul nu a stabilit verificarile si reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj sau impuse de producator

    • autoturismul a fost folosit in alte scopuri decat cel prevazut de constructor sau a fost exploatat in conditii necorespunzatoare (raliuri, competii sportive, etc)

    • autoturismul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natura (socuri termice, electrice, mecanice)

    • piesele prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri, rupturi, deformari

    • piesele nu mai au inscriptionarile si sigiliile aplicate de parcul de dezmembrari auto

    – DOCUMENTE necesare:

    • Copie dupa factura de achizitie impreuna cu bonul sau chitanta cu care a fost cumparata piesa

    • Dovada montarii intr-un service autorizat R.A.R (deviz de montaj) si documentele fiscal aferente

    • Nota de constatare emisa de catre un service autorizat R.A.R. prin care se constata si se descrie detaliat defectiunea

    • Copia dupa certificatul de inmatriculare al autovehiculului

    • Copie autorizatie R.A.R. a service-ului unde s-a facut montajul

    – Reclamatia depusa de comparator va fi analizata si va primi un raspuns in termen de 15 zile lucratoare de la data receptiei produselor reclamate la sediul vanzatorului, insotite de toate documentele enumerate mai sus.

    – Nu se acorda termenul de 3 luni pentru piesele auto cu caracter consumabil: filtre (de ulei, aer, combustibil, habitaclu), becuri, stergatoare de parbriz, burdufe, bujii de aprindere si incandescente, garnituri metalo-plastic si simeringuri, curele de transmisie si distributie.

    – În cazul în care reclamația este nejustificată, toate cheltuielile de logistică și evaluare vor fi suportate de catre consumator.

    Cere ofertă

      Economisește timp si lasă-ne pe noi să găsim piesa potrivită pentru tine



      NoutățiAbonează-te pentru a fi la curent cu ultimele noutăți!
      ro_RORomanian